Nadruki kraków skierniewice

Nadruk – reklama

Najlepszym sposobem na wizerunek w reklamie jest po prostu nadruk. To przecież logo firmy jest jej identyfikacją prócz produktu, usługi albo całej marki; jest perswazją w reklamie lub kampanii reklamowej. 
  „Prowadzenie interesu bez reklamy jest jak puszczanie oka do panienki po ciemku. Nikt, poza nas nie wie, co robimy.” – Stuart Henderson.
  Nadruk można utworzyć właściwie na każdym przedmiocie w zależności od produktu a przy tym typu reklamy. Wykonywany jest różnorodnymi technikami np.: termotransfer (laser, flex, flock, flex cyfrowy), sublimacja, haft komputerowy, sitodruk, tampodruk, grawerowanie laserem, tłoczenie (hot-stamping), metkowanie (labeling) bądź subli-flock. Wybór metody jest zasadniczy dla zdobycia celu sprzedającego.
  Dużo drukarni prześciga się w swoich propozycjach poprzez wszechstronną obsługę od wzoru do skończonego wyrobu. Sami klienci także mogą zaproponować swoje pomysły w sposobie realizacji nadruku.
  W najwyższym stopniu modne gadżety na których stosowany jest nadruk to: torby, rzeczy piśmienne, kubki, urządzenia oraz latarki, różnorodnego typu tekstylia.
  Wszystko rozpoczyna się od komputera gdzie powstawają projekty graficzne w należytym rozmiarze. Top formatów to: grafika rastrowa (bitmapowa), grafika wektorowa, wektoryzacja (trasowanie). Następnie projekt „przenoszony” jest na wyrób.
  Reperkusja naoczna oraz solidność nadruku zależy przede wszystkim od dwóch koronnych czynników – jakości użytych farb a także kontroli a przy tym przestrzegania oczekiwań potrzebnych do prawidłowego utrwalenia. 
  Warianty farb, które są stosowane do nadruku na tekstyliach to: farby wodne, farby plastizolowe a także farby rozpuszczalnikowe.


Możliwość komentowania jest wyłączona.